Rajd rowerowy przez nieistniejące wsie Beskidu – było warto

W Rajdzie śladami nieistniejących wiosek Beskidu wzięło udział łącznie około 50 rowerzystów w tym ekipa GorliceBike w składzie Staszek,...
Czytaj

Z Szalowej do Morskiego Oka :)

...do tego Beskidzkiego w Szymbarku. ;) Po drodze odwiedzamy Źródełko św. Jana, z urwiska delektujemy się widokiem na okolice...

Zboczami Łysuli

Wieczorem po pracy chcieliśmy sobie zrobić taką małą przejażdżkę relaksacyjną do 20 km, z jakimś wzniesieniem, które sprawi abyśmy...
Czytaj

Przez Przełęcz Owczarską na biwak – trekkingowa trasa na Spontaniczny Zlot Rowerzystów

Rozpoczęliśmy kierują się w stronę stadionu, później ścieżką rowerową wzdłuż rzeki Sękówki i dalej ul. Kochanowskiego i jej przedłużeniem...

Na rowerze po nowo-starym Parku w Gorlicach

Ponownie został udostępniony dla mieszkańców Park Miejski w Gorlicach. Byliśmy tam zobaczyć jak wygląda i czy po renowacji jest...
Czytaj

Drogą na Małastów na biwak – szosowa (rodzinna) trasa na Spontaniczny Zlot Rowerzystów

Jedziemy częściowo ścieżką rowerową, a częściowo drogami asfaltowymi o małym natężeniu ruchu. Po drodze mijamy zabytkowy kościół w Siarach...

Z Wysowej na granicę Polsko-Słowacką

Ruszyliśmy na południe mijając po drodze Cerkiew pw. Św. Archanioła Michała oraz stojący zaraz koło niej stary budynek Remizy Strażackiej....

Z Wysowej przez Ropki żabim tropem

Tym razem swoją przygodę rowerową w Beskidzie Niskim zaczynamy z miejscowości uzdrowiskowej położonej w samym jego sercu, z Wysowej-Zdroju. Jest...

Trasa B dla średnio-zaawansowanych III Rajdu Rowerowego Grybów i Okolice

ponad stu rowerzystów wstawiło się na starcie trzeciego już Rajdu Rowerowego Grybów i Okolice. W koszulkach GorliceBike pojawiło się...

Trasa MTB przez Trzy Kopce i Magurę Małastowską na piknik

Mapa trasy: OPIS: Od Hali Sportowej do Siar jedziemy częściowo ścieżką rowerową, a częściowo drogami asfaltowymi o małym natężeniu...