Region:
Dystans:
Przewyższenie:
Przebiega przez:
IX Etnograficzny Rajd Rowerowy Śladami prof. Romana Reinfussa – Trasa turystyczna

Szosowa, Trekkingowa
Trasa turystyczna IX Etnograficznego Rajdu Rowerowego Śladami prof. Romana Reinfussa to świetna propozycja jeśli ktoś chce odwiedzić ciekawe miejsca oraz zobaczyć wspaniałe widoki w okolicach Gorlic.
Świętojańska nocna jazda jakich mało!

MTB, Szosowa, Trekkingowa
Tego roku postanowiliśmy z okazji Nocy Kupały zorganizować turystyczny nocny rajd rowerowy o intrygującej nazwie: "Świętojańskie Nocne Harce Rowerowe"
“Czasówka Jakich Mało 2019 #1” Kwiatonowice – relacja

Szosowa
W Poniedziałek Wielkanocny w Kwiatonowicach wystartowała Czasówka Jakich Mało 2019 #1. Prezentujemy wyniki i fotogalerie z trasy wyścigu.
Wiosenny “Mnich” i “Siedzący słonik”

Wiosenne, ciepłe i słoneczne popołudnie, aż kusi do aktywności na świeżym powietrzu. Mamy dla Was na tą okoliczność propozycję wycieczki za miasto.
Zboczami Łysuli

Szosowa, Trekkingowa
Wieczorem po pracy chcieliśmy sobie zrobić taką małą przejażdżkę relaksacyjną do 20 km, z jakimś wzniesieniem, które sprawi abyśmy się troszkę zmęczyli podczas tego przejazdu. Udaliśmy...
Drogą na Małastów na biwak – szosowa (rodzinna) trasa na Spontaniczny Zlot Rowerzystów

Szosowa
Jedziemy częściowo ścieżką rowerową, a częściowo drogami asfaltowymi o małym natężeniu ruchu. Po drodze mijamy zabytkowy kościół w Siarach oraz w Ropicy Górnej. W Sękowej przejeżdżamy...