Przygoda MTB wokół Gorlic z Łukaszem

Na wiosenną wycieczkę mamy ciekawą propozycję dla tych co chcieliby posmakować trochę jazdy w stylu MTB, a nie mają...

“Czasówka Jakich Mało 2019 #1” Kwiatonowice – relacja

W Poniedziałek Wielkanocny w Kwiatonowicach wystartowała Czasówka Jakich Mało 2019 #1. Prezentujemy wyniki i fotogalerie z trasy wyścigu.

Wiosenny “Mnich” i “Siedzący słonik”

Wiosenne, ciepłe i słoneczne popołudnie, aż kusi do aktywności na świeżym powietrzu. Mamy dla Was na tą okoliczność propozycję...

Na pożegnanie zimy do Owczar

Na pożegnanie zimy i szukanie pierwszych objawów nadchodzącej wiosny wybraliśmy się do Owczar.

Świętowaliśmy 100-lecie Odzyskania Niepodległości

Na zewnątrz niska temperatura a nasze serca gorące 😀 Ponad 20 osobową grupą rowerową  uczciliśmy 100-lecie Odzyskania Niepodległości na...

Rajd rowerowy przez nieistniejące wsie Beskidu – było warto

W Rajdzie śladami nieistniejących wiosek Beskidu wzięło udział łącznie około 50 rowerzystów w tym ekipa GorliceBike w składzie Staszek,...

Z Szalowej do Morskiego Oka :)

...do tego Beskidzkiego w Szymbarku. ;) Po drodze odwiedzamy Źródełko św. Jana, z urwiska delektujemy się widokiem na okolice...

Zboczami Łysuli

Wieczorem po pracy chcieliśmy sobie zrobić taką małą przejażdżkę relaksacyjną do 20 km, z jakimś wzniesieniem, które sprawi abyśmy...

Przez Przełęcz Owczarską na biwak – trekkingowa trasa na Spontaniczny Zlot Rowerzystów

Rozpoczęliśmy kierują się w stronę stadionu, później ścieżką rowerową wzdłuż rzeki Sękówki i dalej ul. Kochanowskiego i jej przedłużeniem...

Na rowerze po nowo-starym Parku w Gorlicach

Ponownie został udostępniony dla mieszkańców Park Miejski w Gorlicach. Byliśmy tam zobaczyć jak wygląda i czy po renowacji jest...

Drogą na Małastów na biwak – szosowa (rodzinna) trasa na Spontaniczny Zlot Rowerzystów

Jedziemy częściowo ścieżką rowerową, a częściowo drogami asfaltowymi o małym natężeniu ruchu. Po drodze mijamy zabytkowy kościół w Siarach...

Z Wysowej na granicę Polsko-Słowacką

Ruszyliśmy na południe mijając po drodze Cerkiew pw. Św. Archanioła Michała oraz stojący zaraz koło niej stary budynek Remizy Strażackiej....

Z Wysowej przez Ropki żabim tropem

Tym razem swoją przygodę rowerową w Beskidzie Niskim zaczynamy z miejscowości uzdrowiskowej położonej w samym jego sercu, z Wysowej-Zdroju. Jest...

Trasa B dla średnio-zaawansowanych III Rajdu Rowerowego Grybów i Okolice

ponad stu rowerzystów wstawiło się na starcie trzeciego już Rajdu Rowerowego Grybów i Okolice. W koszulkach GorliceBike pojawiło się...

Trasa MTB przez Trzy Kopce i Magurę Małastowską na piknik

Mapa trasy: OPIS: Od Hali Sportowej do Siar jedziemy częściowo ścieżką rowerową, a częściowo drogami asfaltowymi o małym natężeniu...

Trasa A III Rajdu Rowerowego Grybów i okolice – rodzinna

Na start trasy rodzinnej III Rajdu Rowerowego Grybów i Okolice dotarliśmy na tyle wcześnie, że zdążyliśmy się zapoznać z...

Okrężnym Szlakiem Rowerowym po Ziemi Grybowskiej – Trasa C III Rajdu Rowerowego – Grybów i okolice

Jest godzina 9.15, dojechałem do Ptaszkowej pod Centrum Sportów Zimowych. Szybkie wypakowanie sprzętu, ostatnie sprawdzenie czy wszystko jest na...

Zboczami Bartniej Góry

Kolejny ciężki dzień w pracy na szczęście już za mną. Czas się zresetować. Pogoda jest doskonała na rower, słonecznie,...

Niebieskim szlakiem przez Obocz na Owczarską Przełęcz

Nareszcie słońce, ciepło i bez chmur deszczowych – pomyślałem wychodząc z pracy. Po tygodniowym „rowerowym poście” spowodowanym późno jesienną...

Wyprawa rowerem w Beskid Niski by Zalas, Puncu & Wojtek

Na naszą skrzynkę mailową kontakt@gorlicebike.pl otrzymaliśmy kilka dni temu relację trójki cyklistów, którzy zechcieli się podzielić swoimi przeżyciami z...

Opis trasy MIDI i MINI I Rodzinnego Rajdu Rowerowego w Gorlicach

Jak pisaliśmy już kilkakrotnie, w najbliższą niedzielę, 24 czerwca, w Gorlicach odbędzie się I Rodzinny Rajd Rowerowy. Od godziny...

Opis trasy MAXI I Rodzinnego Rajdu Rowerowego w Gorlicach

Już w najbliższą niedzielę, 24 czerwca, w Gorlicach odbędzie się I Rodzinny Rajd Rowerowy. Od godziny 10 będzie można...

“Ósemka” po Beskidzie Niskim

Tym razem chcemy zaprezentować trasę rowerową dla zaawansowanych rowerzystów, którym nie straszne jest parę górek. W nagrodę otrzymujemy piękne...

Wycieczka do Cerkwi w Owczarach

Tym razem zaproponujemy wycieczkę do jednej z pereł w koronie Beskidu Niskiego – do Cerkwi pw. Opieki Bogurodzicy NMP w...

Góra Cmentarna – inauguracja sezonu 2018

Niedziela, 11 marca 2018 roku, powitała nas piękną wiosenną pogodą. Termometr w promieniach słońca o godzinie 13:00 pokazywał ponad...

Wycieczka z harcerzami do Parku Linowego w Siarach z okazji Dnia Dziecka

1 czerwca br. zespół GorliceBike.pl miał przyjemność poprowadzić wycieczkę rowerową 21 Drużyny Harcerskiej LEŚNI. Wycieczka odbyła się z okazji Międzynarodowego...

Rowerem do wodospadu

Tym razem zaprezentuję trasę bardziej zaawansowaną, idealną na niedzielny całodniowy wyjazd na piknik. Ja z żoną, synem i kolegą...

Po Sękowej boczną drogą

Dziś chcielibyśmy Wam zaproponować małą wycieczkę przez Sękową. Jednak tym razem aby było ciekawiej, pojedziemy boczną asfaltową drogą, która...

Szymbarski “smaczek dla górali”

Mamy mały “smaczek dla górali”, tych co już ścieżką rowerową dojadą do “Przystanku Szymbark” pod Kasztelem. Trasa sobie liczy...

Gorlicki Klasyk Rowerowy – czyli wycieczka do Szymbarku

Przedstawiamy Wam doskonałą propozycję na niedzielny wyjazd dla początkujących, czyli wycieczkę ścieżką rowerową do Szymbarku. My swoją wycieczkę rozpoczęliśmy od GCK...

Wycieczka do piramidy

Dziś zaprezentujemy propozycję bardzo łatwej, rodzinnej wycieczki do Piramidy. Trasa, którą zaprezentujemy liczy sobie 5,6 km długości i na...

Z wizytą u kata – czyli jedziemy z Gorlic do Biecza

Biecz to najstarsze miasto w naszym regionie. Jak podają źródła historyczne, prawa magdeburskie otrzymał w 1257, najprawdopodobniej od Bolesława Wstydliwego. W...